کارآفرینان موفق/ زندگینامه بهروز فروتن
 
   

شرکت بهروز در سال 1356 توسط "بهروز فروتن" بنیان گذاشته شد ودرتمام این مدت،سهام عمده این شرکت،دراختیار خانواده فروتن بود.  
 
زندگینامه بهروز فروتن؛ بنیان‌گذار شرکت بهروز
من بهروز فروتن در سال 1324 در تهران متولد شدم و در امیریه‌ی تهران بزرگ شدم. در سن ده سالگی پدرم را از دست دادم. ایشان رئیس اداره‌ی آگاهی بود البته زمانی که من به دنیا آمدم بازنشسته شده بودند. مهمترین چیزی که از پدرم به یاد دارم این است که می‌گفت انسان باید جوهر کار داشته باشد. در زمانی که ایشان در قید حیات بودند ما از نظر مالی چندان مشکلی نداشتیم با این حال ایشان اصرار داشتند ما در ایام تعطیل کار کنیم. مهم نبود چه کاری انجام می‌دهیم بلکه مهم این بود که با فرهنگ کار آشنا شویم.
از بچگی سختی زندگی را ناخواسته حس کردم قبل از اینکه زندگی را ببینم سختی زندگی برایم نمایان شد به همین دلیل احساس می کنم یک حالت خود ساختگی خاص دارم.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:, | 20:27 | نویسنده : علي اكبري |
بسیج؛ ای دست و بازوی ولایت
خط سرخ ازل تا بی نهایت
تو را نشناختن حق ناشناسی است
تعارض با تو کفر و ناسپاسی است



بسیجی کسی است که نورش خورشید را، موجش دریا را، استواریش کوه را، عزمش آهن را، وسعت روحش جهان را، صفتش واژه‏‌ها را، بی‌‏نامیش نام را، سوزش آتش را، سرعتش باد را و شهره‌‏اش تمام اسطوره‏‌ها را خجل کرده است.

هفته بسیج گرامی باد

تشكیل بسیج مستضعفین، ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه ها به حساب می آید که به برکت این دوراندیشی و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود، زمینه انقلاب دوم فراهم آمد و با سقوط لانه جاسوسی امریکا در تهران و برملاشدن ماهیت سلطه جو و تجاوزکارانه امریکا، شیطان بزرگ با ضربه ای سخت و جبران ناپذیر روبرو شد.



تاريخ : شنبه 8 آذر 1393برچسب:, | 19:23 | نویسنده : علي اكبري |
صفحه قبل 1 صفحه بعد